Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Zajrzałam do Lidla aby zapoznać się z ofertą sklepu i kupić parę drobiazgów dla domu. Akurat trafiłam na moment kiedy pracownica wyjmowała świeże, pachnące rogaliki z pieca jednocześnie zainteresowanym klientom w sposób grzeczny wyjaśniając i wskazując na nowości piekarnicze oferty sklepu, m.in ciastka z morelą. Ogólnie w sklepie panowął porządek, poza stoiskiem warzywno-owocowym gdzie były puste skrzynki po niektórych produktach i koszami metalowymi z artykułami niespożywczymi, które były wymieszane pomiedzy sobą. Przy kasach obsługa była w miarę sprawna, przy dwóch na cztery czynnych. Stojąc w koljece do aksy widizłam jak jedna pracownic zmierza wkierunku kasy aby dokonać zmiany swojej poprzedniczki przy czym kopie w bramke kasy butem, która się nie domknęła a druga kasjerka zwraca jej uwagę w żartobliwy sposób w zasadzie aprobując to zachowanie, które było mało eleganckie i kulturalne...