Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy supermarketu sieci Carrefour Market w Lublinie, a konkretnie sklepu przy ulicy Jana Pawła II. Parking przed sklepem był czysty i w zasadzie pusty, można było bez problemów zaparkować w pobliżu wejścia głównego. Na drzwiach wejściowych (szybach) widać było zmazy i nie były one czyste. Podłoga w sklepie też nie była utrzymana w należytym porządku w kliku miejscach była mokra, w kilku innych znowuż się kleiła, a i było na niej skrawki kartonów i foli. Przy wejściu na halę sprzedaży nie brakowało koszyków i wózków. Z tym, że dopiero trzeci koszyk okazał się cały i nie popsuty, ale niezbyt czysty (ciemna wewnętrzna strona koszyka). Towar na półkach były przeważnie ładnie i równo poukładane oraz należycie oznakowane odnośnie cen i nazw na etykietach. W sklepie była fajna promocja, sklep za zakup wybranych produktów zwracał część pieniędzy w postaci tzw. e-bonu, który można wykorzystać na kolejne zakupy w sklepie w miesiącu lipcu. Przy kasie nie było kolejki, kasjerka sprawnie prowadziła obsługę, ale jej strój nie wyglądał na zbyt czysty. Co prawda miała strój firmowy (fartuch z logo sklepu).