Opinia użytkownika: Małgorzata_1426
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Przestrzegam wszystkich klientów PLUS-a, którzy po podpisaniu umowy z operatorem chcieliby cokolwiek załatwić w salonie sprzedaży tego operatora w Alejach Jerozolimskich !!! Od ponad 5 lat korzystam z bezprzewodowego internetu w PLUS-ie i od czasu do czasu potrzebuję przedłużyć umowę, dokonać zmian, skorzystać z promocji. Wtedy idę do tego salonu bo tu mam najbliżej i za każdym razem okazuje się, że na obsługę sprzedażową muszę czekać po kilkadziesiąt minut. Wczoraj przez 1,5 godziny. Dopiero po interwencji kilkorga z nas - klientów, pracownicy zaczęli wciskać guziczek przywołujący numerki oznaczone literą F, dla takich klientów jak ja. Jest tez inny sposób - jak powiedziała jedna z pracownic. Zamiast czekać godzinami na swoją kolej, warto pobrać z maszyny wszystkie numerki, tj. z dowolną literką i potraktować wizytę w salonie jak zabawę w BINGO. Z pewnością czas oczekiwania będzie dużo krótszy.Następnym razem wezmę numerek do stanowiska sprzedaży. Tu przywołanie jest błyskawiczne !!!A kiedy już się doczekałam, nie otrzymałam odpowiedzi na żadne z moich pytań odnośnie przygotowanej dla mnie promocji, a Pani z okienka kazała mi przyjść za miesiąc albo zadzwonić na infolinię. Myślę, że zmienię dostawce internetu.