Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Nie mam szczęścia do komfortowego zakupu biletów w kasach PKP Intercity w holu dworca tymczasowego w Katowicach. Mimo sporego natężenia ruchu podróżnych o godzinie 18.00 z pięciu kas były otwarte tylko dwie. Jedna z kas, nr 2 miała zostać otworzona po pólgodzinnej przewie o 18.00, ale pani była łaskawa otworzyć okienko dopiero o godzinie 18.07. Ciekawe, gdybym ja się spoźnił do pracy o te 7 minut lub na pociąg? Już raz interweniowałem w tej sprawie i miały takie przypadki nie mieć miejsca, ale jak widać PKP IC ma zadowolenie kliewntów gdzieś, a pani z okienka wszystko jedno, ile sprzeda biletów. Obsługa w kasie fatalna, bez osobowa, bez kontaktu z podróżnym. No ale co mam zrobić, skoro bilet kupić muszę. Mogę jedynie stwierdzić, że PKP IC jest daleka od przyjazności dla klienta, a godziny otwarcia kas są, bo muszą być, tyle że nikt tego nie przestrzega!