Opinia użytkownika: Krzysztof_1186
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: W związku z pustym już prawie bakiem, byłem zmuszony do zatankowania gazu. Przyjechałem więc na stacje, a tu kolejka do dystrybutora z LPG. Wszystkie stanowiska z benzyną i olejem były puste, za to do LPG stało 5 samochodów, a dystrybutor tylko jeden. Musiałem się uzbroić w cierpliwość i poczekać. Najbliższe otoczenie stacji utrzymane na wysokim poziomie. Śmieci nigdzie nie było, a kosze przy dystrybutorach były puste. Pracownik obsługi obsługiwał już samochód przede mną. Gdy tylko podjechałem, przywitał mnie i zapytał czy również gaz będę tankował. Przyznać muszę, że zachował się bardzo profesjonalnie. Po zatankowaniu kolejnych samochodu nie wracał do budynku, tylko podejmował kolejne działania w celu rozładowania kolejki. Dlatego wszystko trwało w miarę krótko. Po zatankowaniu udałem się do budynku. Przed budynkiem wystawione artykuły grillowe i płyny do spryskiwaczy. Gdy już kasjerka podsumowała mnie, dokonywała finalizacji transakcji kartą. Zapytała jeszcze czy czasem nie życzę sobie kawy na podróż. Podziękowałem za propozycję. Na stacji było tylko dwóch pracowników, ale szybko i sprawnie dokonali rozładownia tej kolejki. Byli przy tym bardzo mili i rozmowni. Ubrani byli zgodnie z obowiązującymi standardami. Po wszystkim więc jeszcze ładnie podziękowałem i udałem się do samochodu.