Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Poszedłem na dworzec, aby kupić bilet na podróż do Bydgoszczy. Na dworcu panował bałagan, podłoga brudna, gdzieniegdzie widać było kawałki papieru, a w powietrzu unosił się nieprzyjemny zapach. Ponadto były spore kolejki do każdej z kas. Gdy ustawiłem się do jednej z nich to zauważyłem, że połowa okienek, była nieczynna, mimo że za biurkiem siedział pracownik i coś robił... Po 10 min oczekiwań przyszła kolej, lecz jeśli myślałem, że zostanę obsłużony to myliłem się, ponieważ pracowniczka rzuciła w moją stronę "nieczynne" i zamknęła swój punkt. Musiałem udać się do innej kolejki i znów czekać... Po upływie 5 minut przyszła moja kolej. Kasjerka nie przywitała się, rzuciła jedynie "tak?" w moją stronę. Powiedziałem jaki chce bilet, wydrukowała, podała kwotę do zapłaty, a po jej uiszczeniu wręczyła mi go. Nie pożegnała się ze mną. Kasjerka nie była miła, czy sympatyczna.Nie przywitała się, nie pożegnała, nie nawiązała ze mną kontaktu wzrokowego.