Opinia użytkownika: Em.
Dotycząca firmy: DHL
Treść opinii: Przyznam, że byłam zaskoczona tym, jak bardzo przestrzegane są umówione godziny w DHL. Chwilę po odebraniu sprzętu przywiezionego przez kuriera DHL okazało się, że muszę go odesłać na reklamację. Sklep zamówił kuriera i podano mi godziny, w jakich ma się zjawić. Niestety, chwilę przed tym czasem zadzwoniono do mnie z biura DHL, że kurier w tym czasie nie zdąży i chciano przełożyć odbiór na późniejszą godzinę. Niestety, nie pasowała mi, więc ustaliliśmy odbiór na następny dzień. Jestem w szoku, że przejmowano się spóźnieniem kuriera, specjalnie do mnie dzwoniono i dbano, żebym wiedziała o tym, w jakich godzinach kurier zjawi się. Jak dla mnie bardzo na plus. Szczególnie po numerach, jakie wywijali mi pracownicy w innych firmach kurierskich. Miałam już np. sytuację, że kurier się przez dwa dni nie pojawił i nie raczył odebrać telefonu ani ode mnie, ani z ich biura. Innym razem kurier nie przyjechał, a w systemie zaznaczył, że przesyłka odebrana.. A tu jednak da się skontaktować, umówić i przełożyć godzinę.. Minus za to, że przesyłka przedłużyła się o jeden dzień, ale wolę już taką sytuację, niż bezsensowne czekanie na kuriera, który nie przyjedzie..