Opinia użytkownika: Anna_3805
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Zmieniliśmy w pracy dostawę usług telefonicznych i internetowych.Kurier przyniósł do podpisania umowę. okazało się, ze Netia wypisała na umowie dane, ale nie nasze. Po telefonach i pismach otrzymaliśmy kolejną wersję umowy. Tym razem nie była ona podpisana przez przedstawicieli firmy. Odesłaliśmy umowę, po kilku dniach umowa przyszła podpisana, ale bez pieczątki Netii.Po dwóch tygodniach dzwonię na infolinię Netii aby dowiedzieć się o status naszej umowy. Pierwsza pani konsultantka uprzejmym głosem powiedziała, że ma w systemie naszą umowę, ale tylko na telefon (popisana umowa była na telefon i internet). Może ona mi zaproponować podpisanie nowej umowy. Powiedziała, że musi sprawdzić i poprosiła o czekanie. Włączyła się jakaś melodyjka i po chwili rozłączyła się. Dzwonię znów na infolinię. Odebrała inna konsultantka. Ta dziewczyna w systemie miała telefon, ale poprosiła o faks z umową. Wysłaliśmy go.Następnego dnia dzwoni znów. Jeszcze inna konsultantka powiedziała, że jest wszystko sprawdzone, wprowadzili dane do systemu. I proszą o oczekiwanie. Zmiana operatora nastąpi w ... sierpniu.Z organizacji i czasu obsługi jestem bardzo niezadowolona. Rozmawiając z konsultantem doskonale słyszałam rozmowę innego konsultanta z klientem.