Opinia użytkownika: Rainbow
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Dość dynamicznie rozwijający się i popularny dostawca telewizji i internetu. Jakość usługi Internet/TV stoi na dobrym poziomie, nie zdarzają się przerwy w dostawie sygnału. Sporadycznie prędkość transferu znacznie spada a opóźnienia stają się bardzo wysokie, jednak są to sytuacje bardzo rzadkie i krótkotrwałe. Odradzane jest zamawianie usług za pośrednictwem strony głównej dostawcy. Zamówienia nieraz są z jakiegoś powodu ignorowane i można nigdy nie doczekać się kontaktu. W takim wypadku lepiej udać się do punktu obsługi i załatwić sprawę osobiście. Obsługa działa na wysokim poziomie, klarownie przedstawiając warunki umowy i nie starając się naciągać klientów na dodatkowe koszty. Na pochwałę zasługuje także obsługa techniczna zajmująca się montażem usługi w domach. Panowie działają szybko i profesjonalnie. Pod uwagę należy jednak wziąć odstęp czasowy między podpisaniem umowy a montażem usługi który wynosi zwykle od dwóch do czterech dni. Po zawarciu umowy w której znajdują się usługi dodatkowe, przykładowo utrzymanie tego samego numeru IP należy zwrócić na to uwagę podczas późniejszego korzystania z internetu dostawcy. Zdarza się, iż mimo widnienia w/w usługi na umowie i opłacania jej miesięcznie nie jest ona wcale realizowana. Należy w takim wypadku zadzwonić do Biura Obsługi, lub lepiej udać się do punktu Vectra osobiście i naświetlić sprawę. Reasumując - Vectra jest dobrym, solidnym dostawcą internetu i telewizji, choć należy na niektóre elementy zwracać uwagę.