Opinia użytkownika: Karolina_1393
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: DO zrealizowania Zadanie oddanie na reklamacje botów. wchodząc z dzieckiem w wózku do sklepu obrazu podchodzę do kasy by zwrócić wcześniej zakupiony towar który uległ uszkodzeniu mechanicznemu.Przy kasie nie ma nikogo po 3 min zjawiła się kasjerka której przedstawiłam swój problem z obuwiem. kobieta bardzo milo przeprosiła iż towar uległ zepsuciu i zapytała jakie ma oczekiwania odpowiedziałam ze chce nowe buty bo tych się niestety nie da naprawić. bez wahania wyjęła pieniądze z kasetki i zaprowadziła mnie na regał gdzie obecnie leży mój indeks towarowy i znalazła ten z\sam numer obuwia.niestety gdy dokonywałam kolejnego zakupu butów dla dziecka nie mogłam znaleźć kogoś z obsługi by mi pomógł. jednak jestem zadowolona w 90% polecam ten sklep