Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: PAN

Dotycząca firmy: Simply Market

Treść opinii: Po powrocie do domu zorientowałem się, że moja lodóweczka jest prawie pusta. Szybko poleciałem więc do Simply. Mimo późnej pory przed sklepem było czysto, w środku ustawione były równo wózki dla klientów a w stojaku ułożone były aktualne ulotki. Pierwsze na co się natknąłem to warzywa i owoce. Były ładnie wyeksponowane i widać było, że są świeże. Pieczywa jak zwykle był duży wybór. Dział wędlin i serów był bardzo dobrze zaopatrzony ale zdecydowałem się na wybór śledzików i łososia. Regały zapełnione były towarami i nie zauważyłem aby gdzieś czegoś brakowało. Jeszcze tylko wybrałem sok pomarańczowy do picia i popędziłem do kasy. Byłem trzeci w kolejce ale czekałem tylko 3 minuty. Pani w kasie miała około 55 lat, czarne krótkie włosy i identyfikator. Był on niestety tak przymocowany, że jak siedziała to nie można było z niego nic odczytać. Kasjerka było miła i uśmiechnięta. Przywitała mnie słowami "dzień dobry", policzyła wszystkie zakupy, podała kwotę do zapłaty oraz ile otrzymam reszty. Wszystko przebiegło bardzo sprawnie i profesjonalnie. Na końcu otrzymałem paragon i kupon konkursowy. Pożegnany zostałem z uśmiechem słowami "do widzenie i zapraszam ponownie". Lubię bardzo ten sklep, choć niektóre produkty są droższe niż u konkurencji. Dla pełnej dokładności: podłoga w sklepie była czysta, alejki między regałami nie były zastawione a pracownicy ubrani byli w jednolite w stroje firmowe.