Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Widać, że walka o klienta trwa. Ale to oczywiście zachęca klientów do pozostania w banku i polecenie jego innym. Będąc w banku od razu przywitano się ze mną, a że akurat okienko bylo zajęte, to osoba, która przywitała się ze mną zaproponował mi coś do picia. Wysokie progi. Widać, że klient ma się czuć dobrze i żeby częściej przychodził. Pracownicy natomiast mają wysoką kulturę i są zadbani. Widac było, że bank stawia na wizerunek i na podejście do klienta. Polecam ten bank innym, gdyż pracownik stara się , aby każdy klient który przyjdzie do banku był zadowolony z załatwionej sprawy. Natomiast minusem może być biurokracja. Trzeba oddzielnie podpisywac umowy na każdy fundusz, zamiast podpisać jedną umowę ogólną i potem zarządzać tymi funduszmi przez internet.