Opinia użytkownika: mysty_1
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Lubię robić zakupy w Ikea, ale w katowickiej Ikea złości mnie bardzo duża liczba klientów. Z reguły jest problem, że znaleźć miejsce parkingowe - nawet bardzo oddalone od wejścia. Tym razem miałam czas, aby pojechać tam wcześnie, więc nie natrafiłam na problemy z parkowaniem. Wiedziałam co konkretnie chcę kupić, więc od razu udałam się po karnisze i po dokonaniu wyboru ruszyłam do kasy. Mimo, iż na parkingu nie było tak dużo samochodów co zazwyczaj, przy kasie i tak musiałam odstać swoje. Otwartych było tylko kilka kas, więc przede mną w kolejce czekały 3 osoby. Przy kasie okazało się, że jeden z artykułów został nabity bez naliczania rabaty, więc musiałam się udać do punktu obsługi w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Tam również 3 osoby czekały w kolejce przede mną. Na szczęście zostałam przeproszona na zaistniała sytuację i zwrócono mi różnicę w cenie bez zbędnego tłumaczenia i udowadniania, że faktycznie towar był w innej cenie na sklepie. Jedne z przyjemniejszych zakupów w katowickiej Ikea, bo z reguły zdarza mi się stać w gigantycznych kolejkach. Mimo niezgodności cen, najważniejsze dla mnie są przeprosiny jakie usłyszałam od pracownika i to ma pozytywny wpływ na moją ocenę. Ponadto w sklepie było czysto, a produkty są wyeksponowane w tematyczny i logiczny sposób.