Opinia użytkownika: anqa
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: obserwatorem jestem stosunkowo od niedawna więc byłam bardzo ciekawa nagród dostępnych w katalogu, cierpliwie zdobywałam kolejne punkty aż uzbierałam wymaganą ilość i w dniu 1 czerwca złożyłam zamówienie i dostałam potwierdzenie zamówienia nagrody; zgodnie z regulaminem wyliczyłam że nagroda powinna dotrzeć do mnie do 25 czerwca; w dniu 12 czerwca zadzwoniłam do pracowników " jakości" z zapytaniem o formę przesyłki i sposób jak wygląda zamawianie takich nagród; bardzo sympatyczna pani życzliwie wytłumaczyła mi obowiązujące procedury, uprzejmie sprawdziła moje nazwisko na liście oczekujących oraz odpowiedziała fachowo na szereg innych pytań; zarówno obsługa jak i czas jest na najwyższym poziomie; najlepsze było moje zdziwienie kiedy w dniu dzisiejszym o godz 9.20 dostałam wiadomość, że moje zamówienie zostało zrealizowane i w najbliższych dniach otrzymam zamówioną nagrodę; najlepsze jest to że toster dotarł do mnie DZISIAJ ok 16.