Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Wadliwy serwis internetowy do obsługi faktur. Wadą tego serwisu jest to, że standardowo loginem jest nr klienta, a hasłem PESEL klienta - i nie jest możliwa zmiana tego hasła. Kilkakrotnie kontaktowałem się z infolinią, jak i za pomocą serwisu internetowego, mówiąc (pisząc), że moje hasło zostało "spalone", a w odpowiedzi z infolinii słyszałem, że nie mogą nic zrobić i łączyli mnie z serwisem technicznym, który także nic nie był w stanie zrobić (zaś na odpowiedzi pomocą serwisu internetowego nigdy nie uzyskałem). Uważam, że jest to duży problem, gdyż jak mam się zachować (jak zmienić hasło) skoro zostało poznane przez 3 osoby (łącznie z nr klienta). Tak "profesjonalna" firma powinna umożliwiać zmiany hasła do serwisu. Nadmienię ponadto, że rozważam zerwanie zawartej umowy (w której zapisane jest, że faktury miałem otrzymywać tylko za pomocą tego serwisu) z uwagi na jego NIEDOCIĄGNIĘCIE opisane powyżej, o którym klient nie jest uprzedzany.