Opinia użytkownika: djb
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Zmiana ukladu programow co tydzien przez 2 miesiace to wg mnie glupota i utrudnienie zycia dla mnie i pewnie innych abonentow ktorzy moze nie maja w pamieci 150 kanalow rozlozonych na 1000 roznych pozycjach, jakby bylo ich 750 w ofercie to mozna je robijac na 1000pozycji, obecnie to tylko sztuka dla sztuki, strata czasu koniecznosc w moim przypadku ustawienia na nowo po kolei tych 150 kanalow, za takie dzialania bez zadnej rekompensaty ze strony Vectry tylko bardziej zniechecam sie do tej firmy i odwdziecze sie w lipcu 2012 jak skonczy mi sie umowa i zdecydowanie obnize comiesieczna kwoteodpowiedz w stylu ze sluzy to przyszlosciowej rozbudowie ilosci kanalow przyjme dopiero w momencie jak bedzie wykorzystane co najmniej 3/4 ze wspomnianej przeze mnie wczesniej liczby 1000, tyle- na koniec dodam dla szefostwa vectry ze na ich miejscu pociagnalbym do odpowiedzialnosci technikow ktorzy funduja ludzom ten balagan co tydzien (juz pomijam fakt ze czesc abonentow to ludzie starsi i zmianianie im co tydzien listy kanalow to chamstwo - sam widzialem w BOK jak rezygnowalem z telefonu w vectrze starszego pana ktoremu pani tlumaczyla jak przywrocic ust. fabryczne w dekoderze - stanelo na tym ze pan przyniesie dekoder do resetu w BOK..., brak slow, pewnie bedzie to musial robic co tydzien... odradzam tych partaczy kazdemu