Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Weszłam do banku i od ręki jedna z doradczyń klienta mnie powitała i zaprosiła do swojego stanowiska.Zostałam obdarzona miłym uśmiechem i oczywiście padło pytanie:" W czym mogę pomóc?"Pani wysłuchała mnie z zainteresowaniem, obsłużyła bardzo profesjonalnie, tłumacząc wszystko to, o czym mówiła,często się uśmiechała,mówiła spokojnym, stonowanym głosem, jej kultura osobista była bez wątpienia na wysokim poziomie.Z jej ust padały zwroty grzecznościowe, jakich brakuje osobom w wielu instytucjach.Nie miałam zastrzeżeń co do jej kompetencji, jedyną wadą w przebiegu mojej wizyty było to, że nie miałam miejsca siedzącego, ponieważ obsługiwana byłam przy stanowisku kasowym, więc z wysoką ladą i bez krzeseł obok.Wizyta trwała prawie pół godziny,dlatego czułam dyskomfort w związku z brakiem miejsca siedzącego.Stan czystości w oddziale tego banku był bez zarzutów, estetycznie wyglądały wszystkie stanowiska.Wyszłam zadowolona.