Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy korzystania z tzw bankowości elektronicznej w ING Bank Śląski. Z tzw konta direct korzystam od dawna i przez bardzo długi czas było to jedyne konto bankowe z którego wykonywałam przelewy internetowe. Od ponad roku korzystam również z bankowości elektronicznej innego banku i widzę różnice. NA MINUS1. Nie każdy przelew - nawet na wyższe kwoty wymaga potwierdzenia smsem- ja wolałabym potwierdzam każdy powyżej np 100 zł lub np każdy bez względu na kwotę jak to jest w innym banku.2. Po wpisaniu loginu i przejściu do wpisania hasła pojawiają się krateczki w które mamy wpisać wybrane znaki hasła. Krateczek pojawia się tyle na ile znaków jest hasło- w innym banku nie pojawia się tyle kratek na ile jest hasło tylko np 7 zamiast 12 z czego np 3 są do uzupełnienia- wariant innego banku według mnie bezpieczniejszy/Kontem byłam zachwycona dopóki nie zaczęłam korzystać z bankowości elektronicznej w innym banku i teraz jak na dłoni widzę różnicę i dlatego tylko 3 pkt.