Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Narodowy Bank Polski
Treść opinii: Udałęm się do banku aby odebrać zamówione wcześniej na portalu internetowym srebrne monety z okazji Euro 2012. Po wejściu do siedziby skierowałem się do okienka aby odebrać te monety. Musiałem chwilkę poczekać gdyż pracownica była zajęta rozmową z inną pracownicą i nawet na mnie nie spojrzałą. Dopiero jak się przywitałem do odwzajemniłą to przywitanie. Po poinformowaniu jej po co się zgłosiłęm okaząło się, że muszę podejść do innego okienka, gdyż ona akurat nie zajmuje się monetami. Rozumiem. Przy drugim okienku było inaczej. Pracownica od razu się przywitała i po wręczeniu jej dowodu osobistego aby mogła sprawdzić czy faktycznie należą mi się monety otrzymałem druk pokwitowania. Wszystko trwało bardzo krótko i już po chwili wychodziłem z monetami. Dużym minusem są godziny otwarcia banku, gdyż czynny jest tylko do godziny 13 i trzeba zwalniać się z pracy aby zdąrzyć odebrać zamówione monety.