Opinia użytkownika: mysty_1
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Kolejna wizyta w Tesco w Świętochłowicach, która zakończyła się nieprzyjemnie. To niestety nie była pierwsza sytuacja, która wywołała moją irytację podczas dokonywania zakupów w tym miejscu. W sklepie bardzo często występują braki w asortymencie. Nie udało mi się dostać bułek, więc zdecydowałam się na zakup bułek paczkowanych przeznaczonych do samodzielnego pieczenia w domu. Przy kasie okazało się, że cena jest o ponad 2zł większa niż ta, która widniała na półce. W związku z tym udałam się do punktu obsługi klienta, aby zwrócono mi różnicę. Okazało się, że muszę czekać, ponieważ Pani, która powinna być we wspomnianym punkcie gdzieś sobie poszła. Po kilku minutach oczekiwania Pani pojawiła się wreszcie na swoim stanowisku pracy i miałam możliwość wyjaśnienia o co mi chodzi. Pani udała się na dział pieczywa, aby sprawdzić jaka cena widnieje na półce. Po kolejnych kilku minutach opóźnienia Pani wróciła i z rozbrajającym uśmiechem oznajmiła, że to nie jest ten towar, ale niestety nie potrafiła mi wyjaśnić dlaczego taka cena widniała na półce. Pani sugerowała mi zwrot towaru i nie w smak było jej zwracanie różnicy w cenie. Upierałam się, że mam prawo żądać sprzedania mi towaru w cenie jaka widniała na półce, więc Pani z łaską po raz kolejny zniknęła między półkami sklepowymi - tym razem w poszukiwaniu błędnej ceny, którą musiała obić na kasie. Ogólnie rozmowa z Panią nie należała do uprzejmych - Pani ewidentnie robiła mi łaskę przy obsłudze mimo, iż cała sytuacja wyniknęła w winy sklepu. Nie polecam zakupów w tym Tesco - po co się stresować.