Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vero Moda
Treść opinii: Wnętrze sklepu wyglądało bardzo dobrze. Odzież była uporządkowana. Zapach, temperatura oraz muzyka bez zastrzeżeń. Tuż po wejściu do sklepu zostałam powitana przez mijającą mnie sprzedawczynię, która szła uporządkować odzież na stole przy wejściu. Sprzedawczyni podeszła do mnie i zapytała: "czy pomóc w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru?", chętnie się zgodziłam. Sprzedawczyni dopytywała się jakiego rodzaju sukienki szukam, na jaką okazję, itd. Odnalazła i zaproponowała kilka modeli sukienek odpowiadających moim preferencjom. Potrafiła odpowiedzieć na pytania dotyczące materiału oraz wskazań dotyczących prania i prasowania. Nie zaproponowano zmierzenia ani zakupu rzeczy dodatkowej choć do sukienki bardzo łatwo zaproponować jakieś akcesoria lub żakiet itp. Słabe nastawienie na sprzedaż moim zdaniem to jedyny minus. W przymierzalni nie było sprzedawcy. Kiedy okazało się że sukienka jest za duża i chciałam poprosić o inny rozmiar sprzedawcy nie było w pobliżu ani też nie udało mi się nikogo przywołać aby poprosić o pomoc. Gdyby zależało mi na czasie nie udałoby mi się zrobić szybkich zakupów w tym sklepie. Musiałam się ubrać, wyjść z przymierzalni by odszukać sprzedawcę i poprosić o inny rozmiar. Sprzedawczyni nie zaproponowała nic innego do przymierzenia, pomimo że obok były sukienki w nieco innym fasonie. Na ladzie od strony sprzedawcy leżały ubrania, które nie były poskładane. Za ladą widoczne były wieszaki z ubraniami nieodniesionymi na swoje miejsce. Sprzedawczyni nie proponowała zakupu rzeczy dodatkowej ani nie zapytała o kartę stałego klienta. Podczas pakowania była uśmiechnięta ale nie prowadziła ze mną żadnej rozmowy. Po zakończeniu pakowania oraz uregulowaniu przeze mnie rachunku wręczyła zakup i ku mojemu zdziwieniu nawet nie padło słowo dziękuję. Zostałam moim zdaniem zignorowana jako klient, gdyż nie wystarczy tylko dbać o obsługę na sklepie ale także przy kasie, pomimo tego że klient już zdecydował się na zakup ale zła obsługa sprawi że zakupu ponownego już nie zrobi. Sprzedawcy powinni bardziej skupić się na obsłudze w przymierzalni oraz powinni proponować zakup lub chociaż przymierzenie rzeczy dodatkowej ponieważ nie było w ogóle sprzedaży dodatkowej co często podnosi wartość zakupów. Przy kasie klient chętnie usłyszałby jakieś miłe słowa dotyczące słusznego wyboru rzeczy. Moim zdaniem sprzedawczyni przy kasie nie była zaangażowana w swoją pracę a to błąd ponieważ źle rzutuje to na wizerunek firmy o który należy dbać od początku do końca. Po wyjściu ze sklepu u konkurencji dopatrzyłam podobną rzecz ale trochę taniej. Postanowiłam wrócić do sklepu i dokonać zwrotu bo istniała taka możliwość. Gdy poinformowałam, że chcę zwrócić produkt, sprzedawczyni wzięła ode mnie zakupioną odzież i paragon. Następnie udała się na zaplecze nie informując mnie o niczym. Nie zaproponowano mi wymiany na inną rzecz ani zakupi czegoś innego. Po chwili sprzedawczyni wróciła z zaplecza z podpisanymi dokumentami zwrotu i poprosiła o podpis oraz numer telefonu. Dopiero po moim pytaniu wyjaśniła czemu ma służyć podanie numeru telefonu. Zwróciła mi gotówkę i odeszła od kasy nie żegnając się nawet. Moim zdaniem choć zwrot został przyjęty w sposób bezproblemowy to jednak zachowanie sprzedawcy nie można ocenić jako profesjonalne.