Opinia użytkownika: mysty_1
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Zakupy w świętochłowickim Tesco niestety nie należą do przyjemności. W sklepie jest brudno - tzn. na podłodze wielu miejscach są ślady poprzyklejanych gum do żucia, a na dziale owoce/warzywa resztki produktów. Na dziale mięsnym obsługą zajmuje się jedna osoba, co powoduje duże kolejki i irytację po stronie klientów, a także Pani, która musi ich wszystkich obsłużyć. Pani wyglądała i zachowywała się jakby w tym dniu była w pracy za karę. Po podejściu do kasy okazało się, że kasy samoobsługowe, do których kierowani są klienci w celu przyspieszenia obsługi, wcale nie są takie szybkie. Chciałam dokonać płatności za zakupy kartą i musiałam czekać ponad 5 min na pracownika, który potwierdzi mój podpis. W tym czasie osoba, która powinna zajmować się takimi sprawami obsługiwała klienta w punkcie obsługi klienta. Porażka - braki kadrowe odbijają się na jakości obsługi.