Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: 07 05 12 o godz. 6 rano zorierntowałam się, że awaria sieci kablowej Vectra , która miała miejsce ubiegłego dnia,nie została jeszcze usunięta.Ponieważ musiałam się pilnie skontaktować się z synem mieszkajacym w USA,postanowiłam interweniować w BOK Skorzystałam oczywiście z telefonu komórkowego.Musiałam kilkakrotnie wysłuchać pełnej oferty reklamowej,bo po każdym cyklu słyszałam , że " rozmowa nie może być zrealizowana".Trwało to ok. 20 min.Gdy już prawie wykorzystałam wszystkie minuty z karty tel., głos w słuchawce poinformował mnie, że " BOK jest czynne od godz. 7 rano !!!! Koilejny polski a b s u r d ! Po pierwsze ta informacja powinna być podana na początku poiłączenia. bo wiadomo,że jak ktoś dzwoni w sprawie awarii telefonicznej, to musi korzystać z sieci komórkowej . Po drugie abonent nie ma możliwości złożenia skargi, bo może się połączyć jedynie z BOK, które, jak mnie poinformowano, " tym się nie zajmuje". Po trzecie , chociaż umowę z Vectrą podpisałam w Krośnie, nie przyjęto tam moich uwag, odesłano mnie do ww BOK w .....Gdyni /?/