Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Starbucks
Treść opinii: Przed południem wybrałam się na poranną kawę do Starbucks w Galerii Bałtyckiej. Klientów obsługiwały dwie, miłe baristki. Zamawiając kawę frappuccino konsument ma do wyboru: rodzaj mleka, syrop, bazę, bitą śmietanę lub nie, a także ilość kawy. Zapytano mnie jednak tylko o dodatkowy syrop, a reszta kawy została skomponowana przez jedną z baristek. Nie była ona niestety smaczna, a na pewno nie adykwatna do jej ceny. Nie było czuć ani smaku syropu, ani też samej kawy. Zapłaciłam 13 złotych za napój, który po wypiciu pięciu łyków stał się bezsmakowym, kruszonym lodem. Sposób wydawania napoju był kontroweryjny, gdyż na kubeczkach podczas składania zamówienia obsługa pisze imię osoby, która zamawia napój i wyczytując to imię woła gościa do odbioru. Uważam, że przy tak małej liczbie klientów (bya nas czwórka) baristki powinny same pofatygować się i przynieść napoje do stolika biorąc pod uwagę prestiż marki i oferowane ceny.