Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Kazar

Treść opinii: Już kilka metrów przed wejściem do sklepu można było odczuć jego zapach. Wg mnie jest to znak (a raczej zapach), po którym mogę z zamkniętymi oczami rozpoznać gdzie jestem. Personel bardzo uprzejmy, pomocny - na "dzień dobry" otrzymałam uśmiech i pytanie "w czym pomóc". Z jednej strony ok, ucieszyłam się, że szybko otrzymam fachową pomoc ale z drugiej strony poczułam lekkie nagabywanie do zakupu. To drugie uczucie wywołało we mnie zażenowanie i krępowało mój ruch w sklepie. Wybaczam to obsłudze ponieważ inne kwestie przyciągnęły moją uwagę - na półkach panował ład i porządek, w sklepie było czysto, ekspozycja zachęcała do zakupów. Gdy tylko wybrałam buty, które spodobały mi się najbardziej otrzymałam ich odpowiedni rozmiar rozpoczęłam poszukiwania miejsca do siedzenia. Ze względu na mała powierzchnię sklepu i zatłoczenie musiałam przymierzać buty "na stojąco" (stąd mija ocena -1). Pracownik, który mnie obsługiwał bez problemu odłożył dla mnie upatrzoną parę butów na 1h. Po godzinie wróciłam po swoją zdobycz, buty rzeczywiście były schowane dla mnie. Pracownik od razu skojarzył moją osobę, reagując na mój powrót słowami " wiedziałam, że Pani wróci, miała Pani ten błysk w oku". Bez problemu zapłaciłam kartą za obuwie, zostałam poinformowana o konserwacji oraz o gwarancji. Wychodząc czułam, że pieniądze, które tu zostawiam poszły na wysokiej klasy buty, wyszłam więc zadowolona i spełniona.