Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Robiąc zakupy w supermarkecie Carrefure, postanowiłam zatankować na sąsiadującej za sklepem stacji Orlen. Podjechałam do dystrybutora z gazem, który znajduje się na szczycie budynku – sklepu, z tego właśnie powodu trzeba długo czekać na obsługę. Zwróciłam uwagę na panującą wokół czystość, ze względu, ze jest to mały obszar, który stacja zajmuje nie ma większych problemów z utrzymaniem czystości i porządku. Po chwili czekania ujrzałam pracownika, który powłóczył nogami idąc w moja stronę. Przywitał mnie słowami: „dzień dobry” i zapytał, czy zatankować do pełna. Następnie poszłam do pomieszczenia, aby uregulować należności. Obsługująca mnie kobieta – około 25 lat – była ubrana w spodnie dżinsowe i czarną bluzę dresową. Kasjerka nie zaproponowała nic z dodatkowych produktów. Obsługa przy kasie przebiegła sprawnie.