Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Tego dnia udałam się tutaj po odbiór czterech zaproszeń (każde wartości 10 zł) w ramach rekompensaty za pomyłkę jaka przydarzyła się pracownikowi KFC gdy poprzedniego dnia kupowałam kubełek kawałków kurczaka (nie dodał powiększenia o 3 sztuki za które zapłaciłam). Pracownica Dorota poprosiła osobę odpowiedzialną za funkcjonowanie placówki – to był pan Adam, który po chwili przywitał się ze mną, wyraził jeszcze raz ubolewanie z powodu pomyłki pracownika, podziękował za mój telefon z poprzedniego dnia i wręczył mi zaproszenia. Ucieszył go fakt, że sprawę wyjaśniłam od razu a nie głosiłam o niekompetencjach placówki wobec klienta. Rozmowa trwała krótko, jakieś 2-3 minuty, była sympatyczna i sprawiła mi wiele radości bo potwierdziła, że klient jest najważniejszy w pełnym tego słowa znaczeniu.