Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Syrena
Treść opinii: Dziś poszłam negatywnie nastawiona do sklepu Syrena z obuwiem.Miesiąc temu kupiłam buty ,które zapadły się w trakcie użytkowania,do tego zgubiłam paragon.Ponieważ płaciłam kartą ,wydrukowałam potwierdzenie.Wchodząc do sklepu ujrzałam niezły bałagan ,między alejkami z obuwiem ciasno,klientki niechcący trącały obuwie.Brak ładu i składu. Podeszłam do kasy i przywitałam się ze sprzedawcą. Pracownik zapytał w czym może mi pomóc, powiedziałam że chcę złożyć reklamację .Oczywiście powiedziałam ,że nie mam paragonu.Pani wykonała szybki telefon z zapytaniem czy może przyjąć reklamację na podstawie potwierdzenia bankowego.Otrzymałam pozytywną odpowiedź,nawet wydrukowano mi duplikat paragonu.Byłam w szoku ,ponieważ wszyscy mi mówili ,że nikt bez paragonu nie uwzględni reklamacji .Na koniec ta przesympatyczna sprzedawczyni poinformowała mnie ,że w przeciągu 14 dni zadzwonią do mnie w sprawie złożonej reklamacji.