Opinia użytkownika: Ja_9
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Zepsuł mi się kupiony ponad rok temu w sklepie internetowym Ery telefon komórkowy, w związku z czym postanowiłem oddać go do naprawy. Padło na salon T-Mobile przy ul. Lwowskiej.W salonie było troje konsultantów, dwoje obsługiwało klientów, a jedna Pani była wolna. Wszyscy byli elegancko ubrani w stroje firmowe i posiadali przypięte identyfikatory. „Wolna” pani od razu zaprosiła mnie do swojego stanowiska, powitała i zapytała, w czym może pomóc. Przyjmując telefon do naprawy w ramach gwarancji była uprzejma. Sama zaproponowała telefon zastępczy i poprosiła o numer kontaktowy, na który miała przesłać SMS-a, gdy reklamacja zostanie rozpatrzona i telefon będzie do odbioru w salonie. Po 10 dniach tak właśnie się stało. Tym razem „przyjął” mnie inny pracownik, ale także on był uprzejmy i obsłużył mnie bardzo sprawnie. W salonie było idealnie czysto i wszędzie panował porządek.Z naprawy aparatu oraz postawy pracowników jestem bardzo zadowolony.