Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: „Diabli mnie wzięli” gdy zajrzałam do zakupionego 3 godziny wcześniej kubełka w KFC w Opolu – brakowało powiększenia o 3 sztuki kurczaka, które zaproponowała mi pracownica i za które zapłaciłam dodatkowe 3,60 zł. Wyszukałam numer telefonu w internecie i zadzwoniłam aby powiedzieć co o tym myślę bo nie zamierzałam udać się po brakujące kawałki. Odebrał młody mężczyzna pan Adam, którego łagodny i przyjacielski ton głosu zupełnie „rozbroił” moją wściekłość, przyznał że taka sytuacja nie powinna mieć miejsca i w ramach rekompensaty otrzymam 4 zaproszenia o wartości 10 zł każde do wykorzystania w w sieci placówek w całej Polsce. Przyznam, nie liczyłam na nic a jedynie chciałam powiedzieć co myślę, tymczasem pan Adam podziękował za telefon i błąd pracownika zrekompensował z nawiązką – to się nazywa „dbać o klienta”