Opinia użytkownika: Ewelina_842
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Parę dni temu mąż złożył w sklepie jubilerskim Apart reklamacje w związku z bransoletka. Wszystko przebiegło dość sprawnie ,pani przyjęła reklamacje mówiąc, że firma zadzwoni czy bedzie wymiana czy naprawa. Minął jakiś czas okazało się ,że bransoletki nie da sie naprawić i ,że mam sobie wybrać inna bo takiej samej też już nie było (choc Pani twierdziła ,że jest wprowadzając mnie w błąd). Po obejrzeniu asortymentu doszliśmy do wniosku ,że chcemy zwrotu pieniędzy ponieważ nie podoba mi się żadna inna. Pani zaoponowała twierdząc ,że nie ma takiej możźliwości ,zaczęła się trochę motać i nie wiedziałą co mowić aż w końcu po spytaniu koleżanki wyszło na nasze. Czyli generalnie nie była zbyt zorientowana i nie znała przepisów konsumenckich. Mało profesjonalna, zdenerwowała i siebie i nas. Jeśli chodzi o sam sklep nie mam zastrzeżeń, biżuteria bardzo ładna, gustowna na każdą kieszeń. W sklepie czysto, ładne wystawy. Wygląd personelu bez zastrzeżeń.