Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy wystawy oraz strefy wejścia sklepu sieci Yves Rocher, który mieści się w Ch zakopianka w Krakowie. Logo sklepu jest dobrze widoczne już z daleka, ale moim zdaniem to nowe logo jest mniej estetyczne niż poprzednie. Witryna sklepu była czysta, ale nie była jakoś specjalnie do polerowana itp. Na wystawie był nadmiar kosmetyków i robiło to jednak złe wrażenie. Do tego brakowało przy najnowszej linii kosmetyków do twarzy eksponowanych na wystawie jakiegoś ciemniejszego akcentu. Całość wyglądała mdło i nijako, a do tego gdy zbliżyłam się od strefy wejścia nie poczułam bomby zapachów jak to bywało kiedyś i co mnie dosłownie urzekało w sklepach tej sieci. Na pólkach niby równo, ale według nie za dużo i za ciasno. Do sklepu nie weszłam pomimo, ze jestem przed zakupem kremu a przecież wystawa ma na celu zachęcić klienta do zakupów mnie raczej nie zachęciła a utwierdziła w przekonaniu, że czas tej marki jednak już minął.