Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Stokrotka
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy supermarketu sieci Stokrotka w Lublinie przy ulicy Ametystowej. Podłoga zarówno przed wejściem do sklepu jak i już na hali sprzedaży była czysta i utrzymana w należytym standardzie. Przy wejściu na halę sprzedaży ustawione były równo koszyki na zakupy, choć same koszyki, a szczególnie ich wewnętrzna strona nie były zbyt czyste. Pierwszy koszyk który wiozłem kleił się (konkretnie jego rączka), kolejny był zaśmiecony papierkami i paragonami, a dopiero trzeci był oględny, choć jego wewnętrzna strona była miejscami aż czarna od brudu. Towary na półkach były równo i estetycznie poukładane. Widać było że na dziale z piwem było sporo towaru, dużo więcej niż zwykle. Sklep zapewne zrobił zapasy z uwagi na mistrzostwa w piłce nożnej. Wszystkie pracownice były ubrane w czyste i schludne stroje firmowe. Do kasy była nie długa kolejka, ale szło dość powoli, gdyż kasjerka miała problemy z wydawaniem reszty (brakowało jej ciągle drobnych). Gdy przyszła moja kolej chciałem zapłacić gotówką (kupiłem raptem jeden produkt), ale kasjerka nie miała jak wydać i byłem zmuszony płacić kartą. Z drugiej strony to dobrze że chociaż można za takie małe zakupy zapłacić kartą bo to nie wszędzie można (często sklepy wprowadzają limit, że płatności karta akceptują jedynie za zakupy powyżej np. 20 zł).