Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: GLS
Treść opinii: Dzwoniłem dziś na infolinię GLS, bo spodziewam się kuriera z paczką. W systemie śledzenia paczek widzę, że paczka jest u kuriera w doręczeniu, ale nikt od rana się ze mną nie kontaktował, a mam zaplanowany wyjazd. Stąd sam zadzwoniłem na infolinię, by poprosić o kontakt z kurierem. Na infolinii najpierw musiałem wysłuchać na mój koszt kilku zdań z automatu, a gdy poproszono, by wprowadzić kod pocztowy, było to niemożliwe. Chyba w GSL mają inne numeracje niż te, które są faktycznie. Potem nastapiła wreszcie rozmowa z panią konsultant, która po podaniu niezbędnych danych przekazała mi informację, że paczka jest w doręczeniu. Podała mi wreszcie numer kuriera, do którego niestety nie udało mi się dodzwonić. Wysłałem więc na ten numer smsa z prośbą o kontakt. Czekam już godzine i nic. Jak dla mnie dziwny sposób traktowania odbiorców. w innych firnach kurierskich, kurierzy już rano telefonicznie umawiają się na odbiór przesyłki, tu kontaktu z klientem żadnego!!! Więc nie wiem, czy przesyłka dziś do mnie dotrze.