Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alma Market
Treść opinii: Po zakupach w sklepach odzieżowych udałem się do Almy po kilka produktów spożywczych. W środku panował porządek, produkty były poukładane, podłoga czyste, a lodówki czy regały posprzątane. Udałem się do wyspy Krakowski kredens. Niestety pracownika tutaj nie było, ale stał jeden klient. Na dziale piekarnia zauważyłem sprzedawczynię, która nikogo nie obsługiwała, ale nie kwapiła się podejść do nas. Po dłuższej chwili klient przede mną zrezygnował z zakupu. Ja również i udałem się na dział z wędlinami, gdzie zostałem miło i sprawnie obsłużony. Ekspedientka była uprzejma, używała zwrotów grzecznościowych tj. dzień dobry, proszę, dziękuję. Po zakupie wędlin wybrałem parę innych produków z sali sprzedaży i udałem się w stronę kas. Były czynne 3 stanowiska (na 7) i do każdego z nich spora kolejka. Po upływie kilku minut zostałem przywitany przez kasjerkę. Ta, sprawnie i dokładnie zeskanowała produkty, a na końcu podała kwotę do zapłaty. Po otrzymaniu od niej reszty pożegnała mnie słowami "dziękuję, zapraszam ponownie". Była miła i uprzejma, nawiązała kontakt wzrokowy oraz używała zwrotów grzecznościowych, tj. dzień dobry, proszę, dziękuję, zapraszam ponownie.