Opinia użytkownika: rossa
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: W sklepie był spory ruch. Od razu po wejściu udałam się do regałów z interesującymi mnie produktami. Towary były odpowiednio wyłożone, pod wszystkim znajdowały się metki z cenami. Stanęłam na końcu trzyosobowej kolejki. Przy kasie znajdowała się akurat klientka z małym dzieckiem na rękach. Zauważyłam, że kasjerka sama pakuje jej zakupy do reklamówki, a po skasowaniu, sprzedawczyni wyszła z siatką przed kontuar i podała ją klientce tak, by było jej wygodniej. Bardzo miły gest. Gdy nadeszła moja kolej, wyłożyłam wybrane produkty na ladzie. Sprzedawczyni zapytała, czy doliczyć jednorazówkę. Miałam swoją torbę, więc podziękowałam. Kasjerka podała mi wysokość należności i zapytała czy zbieram naklejki promocyjne. Gdy odparłam, że tak, wydała mi ich odpowiednią ilość. Płaciłam kartą - transakcja przebiegła bez zakłóceń, otrzymałam wydruk z terminala i paragon. Gdy wychodziłam, obsługująca mnie pani życzyła mi miłego popołudnia.