Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Miałam do wysłania list udałam się do tej placówki, na szczęście było przed godziną 18 i nie było jeszcze dużo ludzi wśród oczekujących osób. Pobrałam numerek, przede mną siedem osób. Czekam cierpliwie na ławeczce w środku i mam sposobność obserwacji jak wygląda kolejny raz w tym miejscu obsługa. Z minuty na minutę przybywało klientów, to awiza z dzisiejszego dnia, które można realizować po 18. Czynne trzy okienka, czas oczekiwania zanim zostaję obsłużona około 15 minut. Funkcjonalność miejsca w środku pozostawia wiele do życzenia, zostały wykonane blaty do wypełniania na tzw. boku np. druków na polecone, ale są to blaty pod kątem spadzistym, tak, że położenie listu, druku czy długopisu skutkuje tym, że wszystko zjeżdża na dół /śliskie blaty/ale to nabytek z czasów kiedy ta poczta zaczęła funkcjonować, czyli gdzieś z początku lat 80 tych. Rozsądniej wypełnić druk na kolanach, pod warunkiem, ze jest miejsce na ławce, by usiąść. Druki nie są wystawione na blacie, z oczywistych powodów, bo pospadają, stąd każdy kto z klientów jest zainteresowany dostępem do druku swe kroki kieruje do okienka i prosi by pani podała druk. Jest to jedyna mi znana placówka, gdzie druki są obok pracownika, za szybką, ni wystawiane i za każdym razem trzeba prosić o druki, przy okazji przerywać obsługę klienta, który akurat znajduje się przy okienku. Podłoga poczty niestety nie należała do czystych, porozrzucane papierki, to mnie już nie dziwi, bo za każdym razem tak jest. Kosz jest umieszczony nie przy wyjściu, by było łatwiej wyrzucić bloczek, resztkę z koperty gdy coś pakujemy tylko w rogu, pod blatem środkowego okienka. Obsługiwana byłam sprawnie przez panią z okienka pierwszego od prawej strony, było słowo dzień dobry i do widzenia. Reszta wydana sprawnie.