Opinia użytkownika: Adam_648
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Muszę powiedzieć, że PLAY zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Ma w PLAY abonament , który mija w liMuszę powiedzieć, że PLAY zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Ma w PLAY abonament , który mija w lipcu 2012. Postanowiłem dowiedzieć się dokładnie gdzie i jak mam skutecznie wypowiedzieć umowę i przejść na pre-paid. Zanim napisałem na kontakt PLAY przewertowałem fora internetowe i na trafiłem na sytuacje w której klientka wypowiedziała umowę na abonament i zrobiła to w placówce PLAY na specjalnym formularzu. Potem sytuacja się tak potoczyła, że miała perturbacje przez 7 miesięcy zanim skutecznie umowa został wypowiedziana. Oto treść mojego zapytania wraz z linkiem WitamMam u Państwa abonament (tel. 7.. .. .. ..) do 07-07-2012 i po tym okresie chcę przejść na kartę czyli od 08-07-2012. Proszę o informację co muszę zrobić aby to stało się faktem i nie doświadczył sytuacji opisanej w poniższym linku. <link> Zapytanie skierowałem w dni 27-05-2012 i tego samego dnia otrzymałem odpowiedź:OdpowiedźSzanowny Panie,dziękuję za zgłoszenie dotyczące wypowiedzenia.W odpowiedzi uprzejmie informuję, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w celu zakończenia umowy należy przesłać pismo z wypowiedzeniem umowy na adres korespondencyjny Operatora (najlepiej listem poleconym):P4 Sp. z o.o. Skrytka pocztowa 41, 02-671 Warszawa.Pismo z wypowiedzeniem umowy powinno zawierać:- numer telefonu lub numer rozwiązywanej umowy- własnoręczny podpis.Jeżeli numer ma przejść na kartę, to proszę o zawarcie takiej informacji w piśmie.Obowiązuje okres wypowiedzenia umowy, który wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia Okresu Rozliczeniowego następującego po Okresie Rozliczeniowym, w którym złożono oświadczenie o rozwiązaniu Umowy. Dodam, że liczy się data wpłynięcia pisma do Play.Regulamin Świadczenia Usług dla Abonentów znajduje się poniżej:<link> Mam nadzieję, że powyższe informacje stały się pomocne.W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Pana dyspozycji. Prosimy pamiętać, że może się z nami Pan skontaktować, dzwoniąc na numer 790 500 500 (*500), wysyłając wiadomość na adres e-mail bądź tworząc zgłoszenie za pośrednictwem portalu Play24 (www.play.pl). Dnia 28-05-2012 wysłałem rezygnację o prostej treści bez żadnych och ach i ę o treści:Wypowiedzenie umowy„Wypowiadam umowę zawarta na abonament z nr telefonu 72…….. Jednocześnie proszę o przeniesienie oferty z abonamentu na kartę pre-paid po wygaśnięciu umowy na jaki została zawarta.”List wysłałem za poświadczeniem odbioru. W dniu 30-05-2012 otrzymałem informację sms o zarejestrowaniu zgłoszenia i tego samego dnia otrzymałem odpowiedź na stronie WWW o treści: zanowny Panie,potwierdzamy wpłynięcie Pana pisma z 29 maja 2012 roku dotyczącego rezygnacji z usług świadczonych przez P4 Sp. z o.o.Pragniemy przekonać Pana do pozostania w naszej sieci. Specjalnie dla Pana przygotowaliśmy ofertę RePlay Stan Darmowy GU. W ramach Abonamentu LongPlay II 49 oferujemy nawet 340 minut do wszystkich sieci krajowych. Umowa, którą polecamy trwałaby 24 miesiące. Dodatkowo:-25% rabat na Abonament przez 12 miesięcy,-35 dodatkowym minut do wszystkich sieci, -Stan Darmowy w Play przyznawany bezpłatnie na okres 9 miesięcy,-promocyjny pakiet 50 minut do wszystkich sieci, przyznawany bezpłatnie przez okres 6 miesięcy lub pakiet 250 sms do wszystkich. Do powyższej promocji polecamy atrakcyjne telefony już od złotówki.Istnieje również możliwość przedłużenia Umowy w ofercie bez telefonu. Zachęcamy do wyboru Promocji RePlay Ekstra Stan Darmowy GU. Przez cały okres Umowy proponujemy nawet do 340 minut do wszystkich sieci krajowych za jedyne 24,50 zł zamiast 49 zł. Czas trwania Umowy to zaledwie 12 miesięcy. Dodatkowo:-promocyjny pakiet 50 minut do wszystkich, za darmo przez pierwsze 6 miesięcy,-Stan Darmowy w Play przyznawany bezpłatnie na okres 6 miesięcy.Zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta pod numerem *500 (z telefonu Play) w celu poznania szczegółów oferty oraz złożenia zamówienia.W przypadku podtrzymania decyzji informujemy, iż Umowa dla numeru [fragment usunięty przez administratora - zgodnie z pkt. III.8 Regulaminu] zostanie rozwiązana z dniem 7 lipca 2012 roku z zachowaniem okresu wypowiedzenia określonym w §16 pkt. 5 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o.o. dla Abonentów.Wraz z rozwiązaniem Umowy nastąpi przeniesienie dotychczasowego numeru telefonu do oferty Play Fresh. Na Pana koncie przez 30 dni dostępne będzie 10 złotych na połączenia głosowe, SMS oraz MMS do krajowych sieci komórkowych oraz połączenia głosowe do sieci stacjonarnych. Jednocześnie informujemy, że jeżeli w dniu rozwiązania Umowy usługa będzie nieaktywna z powodu braku płatności, to numer zostanie odłączony, zgodnie z informacją zawartą w pkt 3. Regulaminu Oferty Promocyjnej „Przeniesienie numeru telefonu do Oferty Play Fresh”. Z poważaniemMagdalena N . Próbowano mnie namówić na pozostanie w sieci PLAY kusząc ciekawymi ofertami ale karta w zupełności mi wystarczy. Uważam, że warto doinformować się na forach w danej sprawie aby móc odpowiednio wcześniej zareagować i uniknąć sytuacji jakie doświadczyła klientka z linku. Dodam, że warto umieszczać takie linki w pismach do adresatów…