Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Rossmann

Treść opinii: Dość nie szablonową promocję ma dla nas niemiecka sieć drogeryjna Rossmann.Już sam wygląd gazetki zwiastuje że coś jest na rzeczy.Jest ona grubsza , stylizowana na koło zeszyt.Okładka to równe rządki niewielkich miniatur kosmetyków z wkomponowanym tekstem „1000 NOWOŚCI W SUPER CENACH”Z tymi nowościami to tak nie do końca choć fakt faktem są w przewadze.W każdym bądź razie firma zachęca nas do polowania.Na każdy dzień/weekend proponuje kilka produktów w nie powiem atrakcyjnych cenach.Np. dezodorant perfumowany Heidi Klum zamiast 29,99 15,99.- 45% płyn do płukania jamy ustnej -40% .A te upust sięgają nawet 50%.Więc kuszą by skorzystać.Tak taktycznie przez firmę rozplanowane by praktycznie do 28 .06 w sklepach być niemalże codziennym klientem