Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Katarzyna_447

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Udałam się do marketu po dosłownie kilka rzeczy. Akurat był to wieczór przed Bożym Ciałem. Nie przewidziałam, że ludzie będą się zaopatrywać jak na jakaś wojnę. W sklepie tłumy z wielkimi wypakowanymi po brzegi koszami. Moja obserwacja dotyczy obsługi kasowej. Ustawiłam się do jednej z kas. Obsługa szła wolno. Klienci przede mną gdy byli kasowani zepsuła się kasa. Nie mogli zapłacić za zakupy. Kasa popsuła się w trakcie, gdy zakupy mieli już spakowane i chcieli zapłacić kartą. Pani w kasie dzwoniła po pomoc i zaraz zjawiła się koordynatorka kas. Kasa się restartowała i ostatecznie kasę zamknięto. Klienci zostali poproszeni o przejście do innych kas. Klienci przede mną musieli jeszcze raz wejść na sklep i skasować się w innej kasie, a pozostali klienci, w tym ja, musieli zabrać swoje zakupy z taśmy i szukać innej kasy. Czynna była może co trzecia kasa. do każdej kolejka z co najmniej 4-5 osobami. Moja frustracja sięgała zenitu. Dłużej chyba stałam w kolejce do dwóch kas niż robiłam zakupy. Dodam tylko, że byłam tam razem z moim 14-miesięcznym dzieckiem i jego wytrzymałość kończyła się z każdą minutą i zakończyła się płaczem.