Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Lewiatan
Treść opinii: Pracownicy nie witali mnie przy wejściu do sklepu. W sklepie byłam ok.10 minut, w tym czasie nikt z pracowników nie zainteresował się moją osobą. Na wielu w artykułach spożywczych(szczególnie na pieczywie) nie było cen, nie było również czytników. Gdy zapytałam pracownika o cenę jednego z artykułów nie umiał mi odpowiedzieć i musiałam udać się z produktem do kasy, aby dowiedzieć się ile kosztuję. Na stoisku mięsno-wędliniarskim tworzyła się długa kolejka klientów. Na cały sklep była czynna tylko jedna kasa, ale na szczęście kasjerka szybko i zwinnie obsługiwała klientów. W sklepie było czysto, przejrzyście. Pracownicy byli ubrani estetycznie. Dobrą stroną sklepu było, że ekran przy kasie fiskalnej był ustawiony w stronę klienta, dzięki czemu widział każdą nabijaną cenę swojego produktu. W sklepie panowała przyjemna atmosfera.