Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Ponieważ miałem kłopoty z płatnościami moją kartą kredytową udałem się do placówki Banku PeKaO S.A. przy Berbeckiego. To mój macierzysty oddział tego banku. W sali obsługi na I piętrze na siedem stanowisk obslugi czynne były tylko dwa: jeden z napisem obsługa rachunków, drugi obsługa firm. To drugie stanowisko było wole, więc pani mnie zaprosiła. Po przedstawieniu sprawy, musiałem czekać aż pani wykona telefon, coś tam sprawdzi, a w końcu usilowała mi wmówić, że wszystko z kartą jest dobrze. Na moje wyraźne życzenie przystapiła do wypisania wniosku o duplikat tej karty. Łącznie załatwienie bardzo prostej sprawy zajęło mi blisko 15 minut, bo pani wydawała się niekompetentna, a może po prostu nie chciało jej się wypisać tego wniosku. Teraz się nie dziwię, że dużo osób rezygnuje z usług tego banku, który akurat zmienia wizerunek. Szkodda, że zmiana dotyczy nowego logo, a nie jakości obsługi klienta!!!