Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Przewozy Regionalne - POLREGIO
Treść opinii: Chciałem zakupić bilet kolejowy na przewozy regionalne do Gliwic. Wszystkie trzy kasy tego przewoźnika na dworcu były czynne, w kazdej kolejka dwu - trzech osób. Gdy doszła moja kolej, poprosiłem pana o właściwy bilet. Bilet został szybko wydrukowany, a ja chciałem zapłacić kartą. Pierwsza próba płacenia metodą zbliżeniową się nie powiodła. Druga za pomocą numeru PIN również, a urządzenie - terminal długo nie dawał żądnej odpowiedzi. To nie pierwszy raz, gdy miałem tu kłopoty z płaceniem kartą, co nie zdarzyło mi się jeszcze nigdzie indziej przy dokonywaniu płatności. W końcu pan zaproponował, żeby najlepiej zapłacić gotówka. Na szczęście miałem te parę złotych przy sobie. Całość zakupy biletu trwała blisko 10 minut. Podobno terminale w kasach przewozów regionalnych często się blokują i są awarayjne. Może, dla dobra pasażerów, należałoby je wymienić na bardziej sprawne? Tym razem zakup biletów był dla mnie bardzo uciazliwy, ledowo zdążyłem na pociag. Same kasy czyste, zadbane, a personel stara się być uprzejmy.