Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: TXM textilmarket
Treść opinii: Po wejściu do sklepu niestety nie zostałam zauważona a w tle zamiast muzyki rozgorzała kłótnia pracowników. Każdy klient zwrócił na to uwagę, niestety nie dało się tego nie słyszeć. Towar jest bardzo chaotycznie rozłożony, ciężko jest znaleźć rozmiar a pracowników niestety nie ma w pobliżu klient zostaje sam z swoim problemem np wysokości. Na moich oczach klientka wyjęła stołek który stał oparty o ścianę i skorzystała z niego aby zdjąć rzeczy z półki. Ja musiałam iść w jej ślady aby sobie poradzić a ze strony pracowników nadal odczułam brak zainteresowania. Ceny które są podane na metkach są nie widoczne, są tak małe że ich po prostu nie widać-a nie mam wady wzroku z pewnością. Mało tego ceny są nie aktualne, przy kasie okazuję się że jednak cena jest wyższa bo produkt nie jest już w promocji na pytanie kiedy był-usłyszałam odpowiedź "mało ważne kiedy teraz cena jest taka". Totalny brak kultury ze strony pracownika brak szacunku do klienta i brak jakichkolwiek zasad kultury osobistej, brak wiedzy na temat obsługi klientów oraz brak szacunku do własnej wykonywanej pracy. Przy kasie kolejna niespodzianka nie miła pani nalicza kwotę na kasie i pyta" czy chcę siateczkę-oczywiście że tak poproszę" ale co jest najważniejsze nie podaje informacji że za siateczkę jest naliczana kwota 7gr to nie majątek ale wciskanie komuś płatnej siatki oznacza jakąś desperację bądź konieczność jej zakupu inaczej chyba w szary papier zawijają zakupy. Przecież wszyscy mamy prawo wyboru oraz świadomość ekologii dlaczego ktoś nam narzuca... Mało tego zwróciłam się z pytaniem o to dlaczego nie informują klientów o doliczanych siatkach-usłyszałam bezczelną odpowiedź"za rzadko pani robi zakupy żeby nie wiedzieć że w każdym sklepie są doliczane siatki". Ja też pracuję w sklepie i za każdym razem pytam grzecznie klienta o to czy życzy sobie płatną bądź bezpłatną siatkę-mam szacunek do ludzi i czyjegoś portfela. Przykre jest to że w tym sklepie jest bardzo niski poziom kultury oraz to że nie szanuje się klientów. Życzyłam na koniec pani miłego dnia i bardzo jej współczuję, że musi tam pracować. Z pewnością zrobiłam tam zakupy ostatni raz i ostrzegam wszystkich przed tym sklepem-po co psuć sobie dzień z powodu braku czyjejś kultury i nerwów spowodowanych zakupem w tym sklepie.