Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Em.

Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank

Treść opinii: Chcieliśmy wypłacić pieniądze. Kilka ostatnich wizyt w oddziałach tego banku sprawiło, że zawsze mam obawy, czy to się uda. Otworzyli kilka w bliskiej okolicy, ale zawsze w którymś brakuje pracownika. W X zamnięta kasa, w Y nie ma pracownika od kredytów hipotecznych, a w Z są problemy techniczne, więc nie można nic załatwić. O dziwo tym razem nie było problemu. Kasa otwarta, oprócz tego dwóch innych pracowników. Kolejek nie było, przed nami tylko jedna osoba. Trwało to dziwnie długo, ale i tak nie narzekam, w końcu mogło czekać kilka osób. W lokalu czysto, wygodne kanapy. Pani obsługująca uśmiechnięta i kompetentna - potrafiła udzelić dokładnych informacji związanych z płatnościami za konto, możliwością uniknięcia ich, warunkami korzystania z konta etc.