Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Miejsce chaotyczne, rzeczy porozkładane w wielkim nieładzie - być może ma to jakiś cel? Obsługa wręcz wulgarna, sprzedawca nie wstał podczas rozmowy, odpowiadała na moje pytania oschle, wręcz odpychająco. Towar zakupiony (łóżko dla dziecka) nie spełnia podstawowych norm bezpieczeństwa, było niemożliwe do złożenia zgodnie z instrukcją, posiadało więcej niż 10 rażących wad fabrycznych oraz bardzo ostre kanty, źle oszlifowane, już podczas skręcania łóżka poraniliśmy się o nie. Reklamacja została uznana lecza najpierw sprzedawcy "robili z nas idiotów" twierdząc, że sami odcinamy śrubkom łebki, sugerowali, że powinniśmy łóżko składać "po swojemu" sami nawiercać odpowiednie dziurki i kupić swoje śrubki. Zachowanie sprzedawców uważam za karygodne, a łóżko nie warte nawet złamanego pensa! Zdecydowanie odradzam zakupy w JYSK.