Opinia użytkownika: Małgorzata_1623
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Jestem klientem tego banku. Ostatnio zadzwoniła do mnie Pani z nową ofertą dotyczącą ubezpieczeń na życie. Kobieta zadzwoniła akurat podczas kiedy nie bardzo mogłam rozmawiać, poprosiłam o telefon za 30 minut, zapytana o czym chce rozmawiać zaczęła proces weryfikacji klienta. Oddzwoniła dopiero następnego dnia.Na samym początku powiedziałam, że nie jestem zainteresowana ubezpieczeniem, ani innymi usługami. Pani mimo to mówiła o zaletach i korzyściach jakie może mi dać ubezpieczenie za niewielką miesięczną kwotę około 18 zł. Poczekałam grzecznie aż skończy referować i powiedziałam, że nie jestem zainteresowana. Gdy zdziwiona zapytała dlaczego, odpowiedziałam konkretnie i na temat dlaczego nie odpowiada mi oferowana usługa. Pani nie mając argumentów zakończyła rozmowę. Bardzo nie podoba mi się to, że dzwoni się do klienta z numeru zastrzeżonego/prywatnego.