Opinia użytkownika: LADY
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Znajoma posiada telefon na kartę w T-mobile i doładowała telefon za 50zł. Dowiedziała się o promocji podwójne doładowania i poprosiła mnie, abym się dowiedziała dlaczego nie otrzymała drugiego darmowego doładowania lub co musi zrobić, aby otrzymać drugie doładowanie. Weszłam na internet i chciałam zalogować jej numer w bazie , lecz co chwilę pokazywało mi komunikat o błędzie. Następnie spróbowałam wpisać kod aktywacyjny i tez od razu się to nie udało. W końcu na telefon przyszła informacja, iż usługa została aktywowana, ale okazało się, że trzeba teraz dopiero doładować telefon i najpierw trzeba np. te swoje 50zł wykorzystać w ciągu 3 tygodni, a później będę ściągane środki z darmowego doładowania. Do tego minuty są droższe oraz termin połączeń przychodzących skrócił się do 3 miesięcy, a wcześnie znajoma miała przez cały rok ważny telefon.