Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Obserwacja dotyczy transakcji zakupu doładowań telefonicznych, z dwóch różnych firm operatorów sieci komórkowej. Transakcja, którą wykonywałam, była kolejnym zakupem w tej sieci empik w przeciągu danego dnia i kilkunastu minut. Dlaczego uznałam, że warto tą obserwację wyróżnić? Większość placówek handlowych, gdzie jest możliwy zakup doładowań telefonu komórkowego odeszła od zasileń tzw. kart zdrapek, dostajemy zazwyczaj druk fiskalny z kasy z kodem doładowującym. Spotkałam się już z tym w innym sklepie, że po zakupie doładowanie nie było możliwe, bowiem na druku nie było informacji o tzw. krótkim kodzie ani o numerze do operatora, gdzie należy zadzwonić i podać kod doładowujący. Tutaj procedura po zakupie łatwa i czytelna, co daje jasną informacje dla klienta,że sieć empik za tzw. nie własną usługę, którą umożliwia przy współpracy z partnerami traktuje poważnie. Druk otrzymany po doładowaniu daną kwotą (podajemy kwotę sprzedawcy, nazwę operatora) to trzy bloczki: jeden z potwierdzeniem zapłaty, drugi paragon operacji kasowej i kod doładowujący. Pani z obsługi sklepu do każdej transakcji podkreśliła długopisem kod doładowujący, poinstruowała, że na jednym wydruku jest na tą kwotę, na drugim na inną (pokazała), dodatkowo wskazała na pozostałych druczkach gdzie jest instrukcja doładowań /na tzw. operacjach kasowych/. Sam druk jest w formie paragonu fiskalnego czytelny, większy niż standardowo przy płatnościach w kasach /być może tylko Empik ma troszkę większe/ , ale sposób wcześniejszego zaprogramowania drukowanej treści jak najbardziej poprawny. Procedura opisana, dodatkowo podane dane telefoniczne operatora Biura Obsługi Użytkownika danej sieci, koszt połączenia. Podane także krótkie kody aby sprawdzić informacje o stanie konta. Wszystkie informacje starannie opisane, większe litery, co nie stanowi problemu by doładowania dokonały osoby np. starsze, słabowidzące. Jasne, czytelne procedury.