Opinia użytkownika: malatte
Dotycząca firmy: Electro World
Treść opinii: Często opinie o jakości obsługi budujemy na podstawie zachowania jednego pracownika. Dlatego tak ważne jest aby firmy zatrudniały osoby naprawdę kompetentne i nadające się na konkretne stanowisko- w przeciwnym razie jeden pracownik przyniesie więcej szkody niż pożytku. Tak też stało się ze mną o wczorajszej wizycie w tym sklepie. Więcej do niego nie wrócę. Choćby z zasady. Pomimo, że ceny mają nawet atrakcyjne a asortyment dość bogaty to obsługa jest fatalna. Pani w wieku mocno średnim-wysoka blondynka, ewidentnie nie znała się na produkcie, który chciałam zakupić. Nie oczekuję od pracowników znajomości całego asortymentu sklepu ale jeśli się na czymś nie znają to niech poproszą o pomoc innego pracownika, który się na tym zna! Poza tym w sklepie nie ma wymian ani zwrotów. Dla mnie jest to niezrozumiałe-nie spotkałam się z tym w żadnym innym sklepie. Co więcej-rzadko kiedy z takiego prawa korzystam, aczkolwiek dobrze, że jest (tym bardziej, że jest to chyba jeden z punktów w prawie konsumenta?). Jednak najgorsze było to, że pani blondynka obsługująca bardzo usilnie starała się odpowiadać na moje wątpliwości tak abym poczuła, że moje pytanie jest głupie i bezsensowne. Udało jej się-poczułam się głupia. A, że głupia czuć się nie lubię to do Electro World w Promenadzie na pewno już nie wrócę.